Nákupní košík: Zatím prázdný

Časté dotazy

Jak se mohu přihlásit na školení/konferenci/kurz?

Jednoduše vyplňte elektronickou přihlášku, nebo nás kontaktujte na seminare@lpe.cz.

Co mám dělat, když mi nejde odeslat vyplněná přihláška?

V těchto případech nám pište na objednavky@lpe.cz.

Chci přihlásit na jedno školení více účastníků z jedné firmy – musím vyplňovat přihlášku každému samostatně?

Nemusíte. Uveďte pouze jména a příjmení všech zaměstnanců, kteří se školení zúčastní.

Jak mám zaplatit školení?

Vyberte si způsob, který je pro vás nejpohodlnější:

  • převodem na náš účet u Fio banky 21 00 82 54 71 / 2010 (variabilní symbol naleznete v e-mailu s potvrzením přihlášky)
  • platit lze také v EURECH a to na účet u FIO banky: 2200825479/2010 - požadujete-li platbu v EUR, napište toto do poznámky při přihlašování,
  • zálohovou fakturou (uveďte to do poznámky v přihlášce nebo kontaktujte naši účetní, paní Balátovou na e-mailu: fakturace@lpe.cz)
  • v hotovosti v den konání školení (zaplatíte navíc + 50 Kč)

Daňový doklad vám předáme při prezenci (případně zašleme e-mailem).

Vrátí se mi záloha, když se školení nezúčastním?

Zálohu bohužel nevracíme. Když víte, že se školení nemůžete zúčastnit, můžete za sebe vyslat náhradníka. Pokud ho neseženete, pošleme vám daňový doklad a přiložíme materiály ze školení.

Co mám dělat, když vím, že na školení nemůžu přijít?

Kontaktujte nás telefonicky či e-mailem. U vybraných akcí platí, že pokud se neodhlásíte více než 14 dnů před začátkem školení, budeme účtovat storno poplatek ve výši 50 % z celkové částky za školení.

Kde získám vaši literaturu?

Pohodlně si ji objednejte přímo na našem webu – nebo kupte osobně na některé námi pořádané akci.

Členové Benefit clubu LPE mají rovněž k vybraným titulům přístup online v elekronické podobě -> vyplatí se být členem Benefit clubu.

Kdy mi přijde objednaná literatura? A budu platit něco navíc?

Při platbě na dobírku trvá doručení asi jeden týden. Vše posíláme prostřednictvím České pošty. K ceně připočteme 130 Kč za poštovné a balné. Při platbě převodem vám nejdříve zašleme vystavenou fakturu. K ceně připočítáme 60 Kč (poštovné a balné). Doručení trvá asi jeden týden od zaplacení faktury.

Novinka od léta 2015 - literaturu zasíláme i na Slovensko - expediční poplatek činí 200 Kč (7,5 EUR).

Literaturu také zakoupíte přímo v naší firmě nebo na vybraných akcích. Neplatíte u toho žádný poplatek navíc (ale prozatím přijímáme pouze hotovost, ne platební karty).

Co je to Benefit klub LPE?

Benefit LPE je věrnostní a bonusový program pro stálé zákazníky společnosti LPE s.r.o.

Pravidla členství

Členství v programu je zdarma a je pevně vázáno aktivní účastí na akcích pořádaných LPE s.r.o. viz. uvedená pravidla níže.

Výhody Benefit klubu LPE jsou vázány na fyzickou osobu. Pokud je objednavatelem právnická osoba bude členství vázáno na aktivní jmenovitou účast pracovníka. 

Každý člen Benefit LPE může využívat všech aktuálních výhod členství, zveřejněných na internetových stránkách www.lpelektro.cz. Člen Benefit klubu LPE může objednat některou z vybraných nabídek či uplatnit slevu na vložném a další benefity, podmínkou je uvedení Benefit kódu do příslušného pole při objednávce. Akční nabídka je průběžně aktualizována.

Podmínkou členství v Benefit programu je účast alespoň na 1 školení pořádaném vzdělávací agenturou LPE s.r.o. v daném pololetí. Aktualizace členů probíhá na konci každého pololetí, přičemž za 1. pololetí je považováno období od 1. 1. do 30. 6. daného roku a za 2. pololetí je považováno období od 1. 7. do 31. 12. daného roku.

Např. pokud se zákazník v druhém pololetí 2015 zúčastnil některého ze školení, bude do benefit programu zařazen. E-mailem mu budou zaslány přihlašovací údaje a v prvním pololetí 2016 může čerpat všech výhod benefit programu. V případě, že se i v prvním pololetí 2016 zúčastní některého ze školení LPE s.r.o. členství mu bude prodlouženo na druhé pololetí 2016 atd. Pokud se v prvním pololetí 2016 žádného školení LPE s.r.o. nezúčastní, bude mu členství v benefit programu ukončeno k 30. 6. 2016.

Jak se stanu členem Benefit klubu LPE?

Členem Benefit klubu se stane automaticky každý, kdo se zúčastní naší akce. Vždy na konci pololetí vám bude vygenerován jedinečný kód, který slouží jako „heslo“ pro identifikaci – a umožňuje čerpání výhod Benefit klubu v následujícím pololetí.

Jak dlouho mohu být členem Benefit klubu LPE?

Po neomezenou dobu. Pokud každé pololetí navštívíte alespoň jednu naši akci, automaticky zůstáváte členem.

Může se členem Benefit klubu LPE stát celá firma?

Běžně ne. Pokud ale vaše firma pravidelně vysílá své zaměstnance na naše akce (nebo vám zajišťujeme pravidelná firemní školení), získáte výjimku.

Kde se dozvím o aktuálních výhodách Benefit klubu LPE?

Pravidelně je aktualizujeme na této stránce.

Na školení LPE s.r.o. jsem odbržel pozvánku od jiné firmy (partnera školení). Jak mohu uplatnit slevu?

Školení vložíte do košíku a v prvním kroku objednávky zadáte slevový kód, který jste v pozvánce obdržel. Kliknete na pole "uplatnit slevu od partnera" a sleva se Vám automaticky odečte.

Rádi vám pomůžeme
Ing. Jitka Hřebačková
775 933 894
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním
rozpočtem České republiky prostřednictvím Operačního programu
Vzdělávání pro konkurenceschop­nost.